Ankara’da, EGO otobรผsleri, metro ve Ankaray, 15 Temmuz darbe giriลiminin birinci yฤฑlฤฑ dolayฤฑsฤฑyla 2 gรผn รผcretsiz hizmet verecek.
Ankara Bรผyรผkลehir Belediyesinden yapฤฑlan yazฤฑlฤฑ aรงฤฑklamaya gรถre, Bakanlar Kurulu kararฤฑ gereฤince, 15 Temmuz saat 06.00’dan, 17 Temmuz saat 06.00’ya kadar EGO otobรผsleri, metro ve Ankaray รผcretsiz olacak.
Bรผyรผkลehir Belediye Meclisi, daha รถnce 15 Temmuz saat 12.00’den itibaren 24 saat boyunca EGO otobรผsleri, Ankaray ve metrolarฤฑn รผcretsiz yolcu taลฤฑmasฤฑ yรถnรผnde karar almฤฑลtฤฑ.







