Kovid-19 geรงirenlerden birinci doz BioNTech aลฤฑsฤฑ olanlara, Bakanlฤฑk tarafฤฑndan ikinci doz randevularฤฑnฤฑn iptal edildiฤine iliลkin SMS gรถnderildi.
SMS’te, “Kovid-19 hastalฤฑฤฤฑ geรงirenler iรงin tek doz BioNTech aลฤฑsฤฑnฤฑn yeterli olacaฤฤฑna dair Bilim Kurulu kararฤฑ gereฤince ikinci doz aลฤฑ randevunuz iptal edilmiลtir” ifadesine yer verildi.
Saฤlฤฑk Bakanฤฑ Fahrettin Koca baลkanlฤฑฤฤฑnda en son 30 Haziran’da toplanan Koronavirรผs Bilim Kurulu’nun รถnerisiyle, hastalฤฑฤฤฑn รผzerinden 6 ay geรงtikten sonra aลฤฑ hakkฤฑ tanฤฑmlanmasฤฑ uygulamasฤฑnda deฤiลikliฤe gidilmiล, hastalฤฑฤฤฑ geรงirenlerin 3 ay sonra hatฤฑrlatma dozu olarak aลฤฑ olabileceฤi belirtilmiลti.







