Saฤlฤฑk Bakanฤฑ Fahrettin Koca, aลฤฑ programฤฑnda yeni bir kademeye geรงildiฤini belirterek, yarฤฑndan itibaren saฤlฤฑk รงalฤฑลanlarฤฑnฤฑn eลlerinin aลฤฑlanmaya baลlayacaฤฤฑnฤฑ bildirdi.
Bakan Koca, Twitter hesabฤฑndan yaptฤฑฤฤฑ aรงฤฑklamada, ลunlarฤฑ kaydetti:
“Aลฤฑ programฤฑnda yeni bir kademeye geรงiyoruz. Yarฤฑndan itibaren saฤlฤฑk รงalฤฑลanlarฤฑmฤฑzฤฑn eลlerini aลฤฑlamaya baลlฤฑyoruz. Yarฤฑndan itibaren randevu alabilecekler. Saฤlฤฑk รงalฤฑลanlarฤฑmฤฑza bu zamana kadar gรถsterdikleri fedakarlฤฑk ve mรผcadele iรงin bir kere daha teลekkรผr ederim.”







