SGK‘den yapฤฑlan aรงฤฑklamada, 24 Eylรผl’de Resmi Gazete‘de yayฤฑmlanan Sosyal Gรผvenlik Kurumunca Elektronik Ortamda Yapฤฑlacak Tebligata ฤฐliลkin Yรถnetmelik’in 7’nci maddesi kapsamฤฑnda, elektronik tebligat adresi almak zorunda olan iลverenlerin yรถnetmeliฤin yรผrรผrlรผฤe girdiฤi tarihi takip eden รผรง ay iรงinde baลvuru yapmakla yรผkรผmlรผ tutulduฤu anฤฑmsatฤฑldฤฑ.
Aรงฤฑklamada, ลunlar kaydedildi:
“Yรถnetmeliฤe gรถre bu sรผre 31 Aralฤฑk 2021 tarihinde sona ermektedir. Kurumumuzca, elektronik ortamda yapฤฑlacak tebligata iliลkin usul ve esaslarฤฑ aรงฤฑklayan genelgenin 10 Aralฤฑk 2021’de yayฤฑmlanmasฤฑ ve e-tebligat sisteminin aynฤฑ tarihte aรงฤฑlmasฤฑ nedeniyle sistem รผzerinde aลฤฑrฤฑ yoฤunluk meydana getirmiลtir. Bu nedenle 31 Aralฤฑk 2021 tarihinde sonra erecek olan baลvuru sรผresi 31 Ocak 2022 tarihine kadar uzatฤฑlmฤฑลtฤฑr.”







