Beลiktaล Baลkanฤฑ Fikret Orman, ลampiyonlar Ligiโnde deplasmanda oynayacaklarฤฑ maรงlara taraftar gรถtรผrmeyeceklerini aรงฤฑkladฤฑ.
Divan toplantฤฑsฤฑnda konuลan Orman, UEFAโdan gelebilecek men cezasฤฑna karลฤฑn bรถyle bir karar aldฤฑklarฤฑnฤฑ belirtirken ลu sรถzleri sarfetti;
โUEFAโdan ceza almamak iรงin Avrupaโdaki deplasman maรงlarฤฑmฤฑza seyirci gรถtรผrmeyeceฤiz. Bir tur veya organizasyon olmayacak. Avrupaโdan gelen bazฤฑ taraftarlar var. Buradan da duyuruyorum, gelmeyin efendim. Beลiktaลโa zarar verebilecek bir durum yaลamak istemiyoruz. ฤฐรงerideki maรงlarฤฑmฤฑz size aรงฤฑk.โ
โBir gรผn FETรโCรผ ilan ediyorlar, bir gรผn bel altฤฑmฤฑza iniyorlar. Birbirimize kenetlenip, efendilik iรงerisinde kalmaya ve Beลiktaลโฤฑ iyi temsil etmeye, halkฤฑ iyi temsil etme gayreti iรงerisinde olmamฤฑz lazฤฑmโ
ลENOL GรNEล ฤฐDDฤฐALARINA YANIT VERDฤฐ
โBizim hocamฤฑzla hiรงbir zaman problem olmamฤฑลtฤฑr. Kuvvetler ayrฤฑlฤฑฤฤฑ belli, herkesin รงizgisi iรงinde รงalฤฑลmamฤฑz vardฤฑr. O yรผzden bu oyunlara kulaklarฤฑnฤฑzฤฑ kapatฤฑn. Bizim tek iลimiz var. Sizleri mutlu edebilmek. Bunun iรงin var gรผcรผmรผzle รงalฤฑลฤฑyoruz.โ







