- Ali Koรง: “Derbi performansฤฑmฤฑz kabul edilemez”
- ‘Seรงim yok’ mesajฤฑ
- “Taraftarฤฑn tepkisini anlayabiliyorum”
- “Sisteme, yapฤฑya karลฤฑ mรผcadele veriyoruz”
- “Taraftara kฤฑzgฤฑn deฤilim”
- “Tarihimizin en yรผksek bรผtรงeli kadrosunu kurduk”
- “Bahisle mรผcadele eden tek takฤฑm Fenerbahรงe”
- “ฤฐstifa etmeyi doฤru bulmuyorum”
Fenerbahรงe Baลkanฤฑ Ali Koรง, gรผndeme iliลkin aรงฤฑklamalarda bulundu. Koรง, “Ben ve arkadaลlarฤฑm, Yรผksek Divan Kurulu’nda sรถylediklerimizle aynฤฑ noktadayฤฑz. ฤฐstifa etmeyi doฤru bulmuyorum! ฤฐmza kampanyasฤฑ demokratik haktฤฑr, saygฤฑ duyuyorum” ifadelerini kullandฤฑ.
Fenerbahรงe Baลkanฤฑ Ali Koรง, TRT Spor‘a gรผndeme dair aรงฤฑklamalarda bulundu.ย

ฤฐลte Ali Koรง’un aรงฤฑklamalarฤฑ:
- “Inter-Barcelona maรงฤฑ hafฤฑzalarฤฑmฤฑzdan silinmeyecek, tฤฑpkฤฑ Manchester United-Lyon maรงฤฑ gibi. Avrupa kupalarฤฑndaki yeni formatฤฑ รงok beฤendim. ฤฐngiltere’de okudum orada tuttuฤum takฤฑm Arsenal. Yurt dฤฑลฤฑndaki takฤฑmฤฑm Arsenal ama PSG Baลkanฤฑ Nasser, benim yakฤฑn dostum. รok arada deredeyim ama Nasser iรงin PSG alsฤฑn isterim. Onlar iรงin ‘o sene bu sene’ gibi gรถrรผnรผyor”
Ali Koรง: “Derbi performansฤฑmฤฑz kabul edilemez”
- “Beลiktaล maฤlubiyeti ve derbi performansฤฑmฤฑz bu sene kabul edilemez. Geldiฤimizde UEFA’nฤฑn kapaฤฤฑnda batmaya en yakฤฑn kulรผp Fenerbahรงe olarak gรถsteriliyordu. Finansal Fair Play vardฤฑ ve manevra alanฤฑmฤฑz kฤฑsฤฑtlฤฑydฤฑ. Geldiฤimiz noktada Fenerbahรงe, kurumsal ve mali olarak iyi noktada”
‘Seรงim yok’ mesajฤฑ
Ali Koรง sรถzlerini ลรถyle sรผrdรผrdรผ:
- “Aziz Baลkan’ฤฑn baลlattฤฑฤฤฑ dรผnyanฤฑn en bรผyรผk spor kulรผbรผ olma fikrini biz de devam ettirdik. Aziz Baลkan’a teลekkรผr ederiz ve biz de รผzerine koyduk. Orada mahcup edecek bir ลey olmadฤฑ. Esas รถzlem futboldaydฤฑ. Ben ve arkadaลlarฤฑm, Yรผksek Divan Kurulu’nda sรถylediklerimizle aynฤฑ noktadayฤฑz”
“Taraftarฤฑn tepkisini anlayabiliyorum”
- “Taraftarฤฑn รถfkesi รงok, รงรผnkรผ beklentisi รงok. Diฤer camialar uzun yฤฑllar ลampiyon olamadฤฑ, benzer dรถnemi yaลฤฑyoruz. Bizim dรถnemde dijital medya var, eleลtiriler yรผksek sesle รงฤฑkabiliyor. Bu tepkileri anlฤฑyorum, baลarฤฑ isteฤi normal”
- “Benim taraftarlฤฑฤฤฑm, daha doฤrusu bizim jenerasyonun taraftarlฤฑฤฤฑ bugรผnรผn taraftarlฤฑฤฤฑndan biraz farklฤฑ. Biz ‘pazara kadar deฤil mezara kadar’ kรผltรผrรผnden gelen insanlarฤฑz. Bu jenerasyon farklฤฑ, bu futbola da yansฤฑyor. Bizim jenerasyonun taraftarlฤฑk anlayฤฑลฤฑ bambaลkaydฤฑ. Ben tribรผnde olsaydฤฑm, camia bu sรผreรงten geรงiyor olsaydฤฑm, yรถnetime destek olurdum. Ancak bugรผnรผn taraftarฤฑnฤฑ anlamak durumundayฤฑz”

- “Oyunculara tepkiyi anlamฤฑyorum. Zenit ile oynadฤฑฤฤฑmฤฑz hazฤฑrlฤฑk maรงฤฑnda bile istifa tezahรผratlarฤฑ oldu. Oyunculara maรง bitene kadar destek olun. Maรง iรงinde bize dediฤiniz zaman da etkileniyor รงocuklar. Bu kฤฑsmฤฑnฤฑ anlamฤฑล deฤilim. Bizim tribรผnรผmรผzde olan ลeyler deฤildi, Aziz Baลkan’ฤฑn son dรถnemlerinde oldu”
“Sisteme, yapฤฑya karลฤฑ mรผcadele veriyoruz”
Ali Koรง sรถzlerine ลรถyle devam etti:
- “Bugรผn geldiฤimiz noktada en bรผyรผk rekabet avantajฤฑmฤฑz, rakiplerin ve dรผลmanlarฤฑn ekmeฤine yaฤ sรผrme noktasฤฑna gelmiล durumda. Bahise, sisteme, yapฤฑya karลฤฑ mรผcadele veriyoruz. Rakiplerimizin yaptฤฑklarฤฑnฤฑn 10’da 1’ini biz yapsak, herhalde ลu anda adliye koridorlarฤฑndaydฤฑk. Rakip takฤฑm olsam, Fenerbahรงe’deki bu parรงalanmฤฑลlฤฑk durumundan haz duyardฤฑm. Bizim fabrika ayarlarฤฑmฤฑza dรถnmemiz lazฤฑm. Biz olalฤฑm ya da olmayalฤฑm! Bu sorunu รงรถzmeliyiz, kฤฑlฤฑรงlarฤฑ kendimize รงekiyoruz. Kendimizi yฤฑpratฤฑyoruz. Aynayฤฑ bakฤฑp bu durumu nasฤฑl gidereceฤiz kฤฑsmฤฑnฤฑ dรผลรผnmeliyiz”
“Taraftara kฤฑzgฤฑn deฤilim”
- “Basketbolda dรผn kรผรงรผk tepki gรถsterdiler, basketbol oynayan รงocuklarฤฑn suรงu ne? 2015’ten beri Final Four’a giden takฤฑm Fenerbahรงe, onlarฤฑn suรงu ne? Geldiฤimizde Aziz Baลkan’ฤฑ koruyanlara ‘Azizbahรงe’ diyorlardฤฑ. Ben, baลkanฤฑma hiรง laf ettirmedim. ลimdi ne diyorlar? Paralฤฑ kรถpekler! Eleลtirmek demokratik hak ama yรถnetimi desteklemek de demokratik hak. Yรถnetimi destekleyenin yemediฤi kรผfรผr kalmฤฑyor! Biz olalฤฑm veya olmayalฤฑm, bu sarmaldan รงฤฑkmalฤฑyฤฑz! ลampiyonluk gelirse, daha kolay รงฤฑkarฤฑz. Taraftara kฤฑzgฤฑn deฤilim, onlara bu duygularฤฑ yaลattฤฑฤฤฑmฤฑz iรงin รผzgรผnรผz.”
- “Bana gรถre 2, bazฤฑ arkadaลlarฤฑmฤฑza gรถre 3 ลampiyonluฤumuz รงalฤฑndฤฑ!”
“Tarihimizin en yรผksek bรผtรงeli kadrosunu kurduk”
- “Dรผnyanฤฑn en iyi teknik adamlarฤฑndan birini getirdik. Jose Mourinho’yu getirdiฤimizde, bugรผn eleลtirenler alkฤฑลladฤฑ! Dolayฤฑsฤฑyla oradan รงฤฑkalฤฑm! Tarihimizin en yรผksek bรผtรงeli kadrosunu kurduk. ‘Gelmez’ denen oyuncularฤฑ getirdik. Hocamฤฑz transferler iรงin teลekkรผr etti. Bunlarฤฑ yaparken ekonomik aรงฤฑdan dara dรผลmemek iรงin รงok bรผyรผk efor verildi. Fedakarlฤฑklar yapฤฑldฤฑ, zaten onlardan bahsetmeyi sevmiyorum. Kulรผbรผn geldiฤi durum ortada, kendiliฤinden mi oldu? Fedakarlฤฑk yapan insanlarla oldu ama ลampiyonluk gelse bunlar konuลulmazdฤฑ”
“Bahisle mรผcadele eden tek takฤฑm Fenerbahรงe”
- “Tรผrkiye’de bahisle mรผcadele eden tek takฤฑm Fenerbahรงe. Kimse sormuyor bunu. Bahis, karaborsa, bedava bilet, dolandฤฑrฤฑlmฤฑล sponsorluklar.. Biz bunlarla muhatap olmadฤฑk, biz รงaycฤฑ alฤฑrken bile sosyal medyasฤฑna bakฤฑyoruz! Kulรผbรผn onurunu korumak iรงin bunu yapฤฑyoruz”
“ฤฐstifa etmeyi doฤru bulmuyorum”
Ali Koรง sรถzlerini ลรถyle noktaladฤฑ:
- “ฤฐstifa etmeyi doฤru bulmuyorum! ฤฐmza kampanyasฤฑ demokratik haktฤฑr, saygฤฑ duyuyorum. Yerine gelirse, seรงime gidilir! Bu anlattฤฑklarฤฑmdan sonra camiamฤฑz bizi onur kฤฑrฤฑcฤฑ ลekilde yollamak isterse, bu da kaderde varmฤฑล diyeceฤiz! Ne yapacaฤฤฑz baลka!”







