Apple, รin’de ikinci veri merkezi kuruyor. ABD’li teknoloji devi Apple, geรงen yฤฑl รin’in Gรผneybatฤฑ bรถlgesindeki Guizhou eyaletinde รผlkenin ilk veri merkezi kurmuลtu.
ฤฐkinci veri merkezi ise, รin’in Kuzey bรถlgesindeki ฤฐรง Moฤolistan รzerk Bรถlgesi’nin Ulanqab kentinde kurulacak.
รin Uluslararasฤฑ Radyosu’nun haberine gรถre, Ulanqab Belediyesi ile Apple ลirketi arasฤฑnda imzalanan anlaลmayla Ulanqab, รin’in kuzey bรถlgesindeki ilk veri merkezi olacak.
Anlaลmaya gรถre, Apple’ฤฑn Ulanqab’daki projesinde tรผmรผyle yenilenebilir enerji kullanฤฑlacak. Projenin 2020’de tamamlanarak hizmete girmesi bekleniyor.
Apple’ฤฑn aรงฤฑklamasฤฑna gรถre, proje รinli kullanฤฑcฤฑlara daha kolay hizmet vermeyi ve iCloud performansฤฑnฤฑ geliลtirmeyi amaรงlฤฑyor.







