iOS 26โnฤฑn ikinci beta sรผrรผmรผnde, Appleโฤฑn klasik varsayฤฑlan zil sesi olan โReflectionโ (Yansฤฑmalar) iรงin yeni bir alternatif zil tonu eklendi.

Apple bu yeni zil tonuna รถzel bir isim vermedi; ayarlar menรผsรผnde sadece โAlt 1โ olarak listeleniyor.
iOS 26’da yeni zil sesine nasฤฑl ulaลฤฑlฤฑr?
Yeni tonu denemek iรงin Ayarlar > Sesler ve Dokunuลlar > Zil Sesi > Reflection yolunu izleyerek Alt 1 seรงeneฤine ulaลabilirsiniz.

Klasik โReflectionโ hรขlรข varsayฤฑlan zil sesi olarak kalฤฑyor, dolayฤฑsฤฑyla yeni sesi tercih edenlerin manuel olarak ayarlamasฤฑ gerekiyor.
Bu zil sesi, iOS gรผncellemesinin beta 1 kodlarฤฑnda ilk kez tespit edilmiลti ancak beta 2 ile birlikte kullanฤฑma aรงฤฑlmฤฑล oldu.







