Teknoloji devi Apple, borsalarda deฤeri 2 trilyon dolarฤฑ aลan ilk Amerikan ลirketi oldu. BBC Tรผrkรงe’nin internet sitesinde yer alan habere gรถre, Apple 2018’de de piyasa deฤeri trilyon dolarฤฑ aลan ilk ลirket olmuลtu. ลirketin hisseleri ABD piyasalarฤฑnda รarลamba sabahฤฑ 467,77 dolara ulaลtฤฑ.
Dรผnyada deฤeri 2 trilyonu aลan ikinci ลirket, Aralฤฑk ayฤฑnda hisselerinde halka arz baลlatan devlet destekli Saudi Aramco olmuลtu. Ancak petrol devi Aramco’nun deฤeri daha sonra 1,8 trilyon dolara geriledi.
Temmuz sonunda iPhone รผreticisi Apple, dรผnyanฤฑn en deฤerli ลirketi haline geldi.







