ฤฐETT’nin, baลkasฤฑna ait indirimli ya da รผcretsiz ฤฐstanbulkart kullanan kiลilerle mรผcadelesi devam ediyor. Bu kapsamda Genel Mรผdรผrlรผk bรผnyesinde, รถnceki denetimlere ek olarak ekim ayฤฑnda da รถzel bir ekip oluลturuldu. Ekiptekiler, baลkasฤฑna ait indirimli ya da รผcretsiz ฤฐstanbulkart kullananlarฤฑ kontrol ederek, usulsรผzlรผฤรผn รถnรผne geรงmeye รงalฤฑลฤฑyor.
CEZAYI KART SAHฤฐBฤฐ รDรYOR
Kartฤฑnฤฑ baลkasฤฑna kullandฤฑran รถฤrenciye ilk seferinde bir aylฤฑk abonman รผcreti tutarฤฑndaki 85, รถฤretmen ve yaลlฤฑlara ise 125 lira para cezasฤฑ kesiliyor. Mavi kart, 65 yaล kart ve benzer kategorideki kartlar iรงin ise 205 lira ceza uygulanฤฑyor. ฤฐkinci kez kartฤฑ baลkasฤฑna kullandฤฑrdฤฑฤฤฑ belirlenen kiลi ise 250 lira ceza รถdรผyor. Gรผvenlik gรถrevlilerine kartฤฑ teslim etmek istemeyen ve zorluk รงฤฑkaranlar ise polise teslim ediliyor.







